Case /Sqippa, concept en branding
Sqippa is een concept van HBI Bisscheroux. Jaren geleden zijn wij door HBI gevraagd en hen te helpen richting te geven aan hun merk en marketing communicatie. De ontwikkelde positionering op basis van hun Heilig Vuur, heeft de organisatie een enorme boost gegeven. Op basis van het vertrouwen in onze aanpak en ideeën kregen wij de vraag een naam en identiteit te ontwikkelen voor een nieuw concept op het gebied van IoT-oplossingen. Inmiddels bekend in de markt als Sqippa.
Sqippa streeft naar een circulaire economie, omdat dit leidt tot een betere, duurzame wereld.
Daarbij geloven zij in de kracht van verbinding om hun doel te bereiken. De werkwijze is gericht op het bevorderen van welzijn en behoud voor volgende generaties. De Sqippa community zet in op intensieve samenwerking en kennisdeling. Daarbij maken zij gebruik van IoT-oplossingen en gebruiken data als bewijskracht om processen te verbeteren.
Sqippa is een collectief van samenwerkende bedrijven en organisaties met hetzelfde Heilige Vuur.
Zij realiseren smart buildings van het hoogste niveau: veilig en comfortabel.
Sqippa is constant in ontwikkeling en past zich flexibel aan aan de vraag van de klant. Deze diversiteit en flexibiliteit zien we ook terug in de huisstijl en communicatiemiddelen.
Eén van de specialiteiten van Youngdudes is het ontwikkelen van merk- en productnamen. Echte breinbrekers, waar we op basis van vooronderzoek, sessies en kennis van de markt op zoek gaan naar een onderscheidende, unieke naam en beeldvorming.