Case /Strategie, branding en communicatie voor AFTC

Strategie, branding en communicatie voor AFTC

Meer weten?

Neem contact op met Marc Simonis

marc@youngdudes.nl|T 0627558563

AFTC is een wereldwijde, toonaangevende fabrikant van dubbelzijdige acrylschuimtapes en door warmte geactiveerde acrylschuimtapes. Deze tapes worden gebruikt in o.a. voertuigen, vliegtuigen, zonnepanelen, huishoudelijke apparaten, laptops en telefoons. Het hoofdkantoor ligt in Kerkrade (L) en de overige kantoren in Amerika, Uruguay, Tsjechië, Verenigde Arabische Emigraten, China en Zuid-Korea.

AFTC is wereldwijd actief. Een internationale uitstraling van de organisatie is daarom een must. Dit is doorgevoerd in de gehele communicatie, zowel online als offline. De diverse communicatie-middelen geven extra informatie over de toepassingen en technische details van de tapes.

Naast de ontwikkelde website, zijn er o.a. brochures, visitekaartjes, presentaties, mailhandtekeningen, advertenties en banners in meerdere talen gemaakt. Daarnaast is er een presentatie configurator gebouwd, waarmee het voor AFTC mogelijk is om in een handomdraai een klantspecifieke presentatie te configureren.

Strategie, branding en communicatie voor AFTC

Meer weten?

Neem contact op met Marc Simonis

marc@youngdudes.nl|T 0627558563

Strategie, branding en communicatie voor AFTC