Branding /Bouwen aan een sterk merk

In de marketingstrategie hebben we bepaald waar de organisatie voor staat, wie we zijn en hoe we het verschil maken. Branding is ervoor zorgen dat je organisatie ook als zodanig herkend gaat worden. Dit doen we door het ontwikkelen van een brandstory, visuele identiteit, pakkende communicatie(middelen) en de juiste platforms om de doelgroep kennis te bereiken. Alles draait hierbij om het realiseren een positieve, authentieke ervaring. Branding geeft inhoud en context. Het maakt je organisdatie zichtbaar en zorgt voor de verbinding met de doelgroep, extern maar zeker ook intern. Want interne communicatie wordt nogal eens vergeten. Terwijl dit juist de basis vormt voor de juiste motivatie en de positieve ervaring die anderen met het bedrijf of de organisatie hebben. Youngdudes streeft er naar beide vormen van communicatie te optimaliseren.

Eigenlijk is alles wat een organisatie zichtbaar maakt branding. En dat is in deze tijd stiekem best veel. Sterker nog, soms lijkt de beeldvorming tegenwoordig belangrijker dan de feiten. Youngdudes staat met beide benen op de grond en zorgt dat de communicatie zowel eerlijk en betrouwbaar, als prikkelend en overtuigend is. Dat doen we met slimme concepten, inspirerende verhalen en krachtig design. Koppel dit aan onze ervaring met hedendaagse technieken en platforms en je legt de basis voor een merk dat gezien mag worden.